Fikk inn 670.000 svar på spørsmål med Julekalender

Vi startet å bruke julekalender allerede i 2012, og synes dette er en enkel og effektiv løsning.
Mester Grønn

Oppsummering

Målet med julekalenderen er å inspirere og skape engasjement blant kundene våre. Dette er 10. året vi kjører julekalender, og vi får flere deltakere for hvert år.

Dette er en flott måte å skape engasjement om blomster og merkevarebygge Mester Grønn.

Bakgrunnsinformasjon

Mester Grønn er Norges største heleide blomsterkjede med 140 blomsterbutikker. Vår visjon er å skape glede i alle hjem gjennom å tilby våre kunder friske blomster med topp kvalitet, til gode priser.

Vi startet å bruke julekalender allerede i 2012, og synes dette er en enkel og effektiv løsning.

Resultater og nøkkeltall

0.000
deltakere i desember
0.000
svar på konkurrensen
0.000
daglige påminnelser på e-post
Mester Grønn

Utfordring

Julekalenderen er en merkevarebyggende aktivitet hvor vi ønsker å inspirere, engasjere og bygge kompetanse om juleblomster og Mester Grønns virksomhet.

Organisk engasjement

De fleste deltakerne ble rekruttert via nyhetsbrev og deling på Facebook og Instagram i starten av desember. Det er gøy å se at så mange deltakere faktisk er med og svarer på spørsmålene helt frem til julaften, takket være de daglige e-postutsendelsene.

Erfaringer gjort av Mester Grønn

Vi har lang erfaring med bruk av julekalender, og vi ser at julekalenderen engasjerer godt og er enkelt å bruke. Vi kommer til å bruke den også til neste år.

Mester Grønn julekalender

Prøv en demoversjon, helt gratis!