Nedtelling til jul

Høytiden nærmer seg mer og mer. Desember er nesten her, og du kan endelig begynne den offisielle nedtelling til jul. Lag en online julekalender til din bedrift, og gjør nedtelling til jul til en morsom opplevelse for dine kunder og ansatte.

Med en julekalender kan du markedsføre din bedrift på en morsom og ny måte! En julekalender kommer til å gi deg nye kunder og gjøre din bedrift mer synlig i jungelen av bedrifter som promoterer seg selv før jul. En julekalender kommer også til å gjøre opplevelsen med å telle ned til jul morsom, der du kan komme i kontakt med dine kunder og skape lojale kunder. En julekalender kommer også til å gi deg flere følgere på Facebook, der kundene kan like, kommentere og dele julekalenderen på sine Facebook-sider. På denne måten får du en haug med nye deltagere til din kalender, og flere klikk på din nettside.

Nedtelling til jul i form av en quiz

En online julekalender er en quiz der du kan tilby deltagerne en kul premie eller dele noen gode tilbud på dine produkter og tjenester. Hver dag i desember som fører frem mot jul kommer et nytt vindu til å bli tilgjengelig i kalenderen. Deltagerne må svare på spørsmålet i vinduet, og hvert korrekt svar vil øke sjansen for å vinne den kule premien! Det er opp til deg hvis du vil ha en premie hver dag i kalenderen, eller bare når kalenderen er ferdig. Kanskje vil du belønne med den store premien på selve julaften?

Har du vurdert å ha en julekalender for dine ansatte? På den måten kan din bedrift telle ned dagene til ferien på en morsom og inspirerende måte. Ta med julestemningen til arbeidsplassen, og gi dine ansatte muligheten til å vinne noen kule premier. Dette kommer til å få desember til å føles litt kortere, og bringe glede til dine ansatte i desember.

Adventskalendere har vært utbredt i de skandinaviske landene og Tyskland i århundrer allerede. Bedrifter har også brukt julekalendere i sine markedsførings-strategier lenge, med svært gode resultater! Ved å telle ned dagene til jul er adventskalendere en flott måte for bedrifter å markedsføre seg selv på, og kommer helt sikker ttil å øke bevisstheten rundt selskaper overfor potensielle kunder, og samtidig øke lojaliteten til dine eksisterende kunder. I tillegg til alt dette kommer en nedtelling til jul til å medføre flere følgere på Facebook og e-postmottagere. Etter at årets kalender er sluttm kan du fortsette å kommunisere med dem gjennom Facebook og dine nyhetsbrev.

Nedtelling til jul

Høytid er en tid med glede og fred, med gavmildhet og kjærlighet. I julen er det mange mennesker som tilbringer kvalitetstid med familie og venner, spiser fantastisk mat, gir og mottar gaver og viser sine nærmeste hvor mye de betyr. På samme måte er julen det perfekte tidspunktet å vise dine kunder at du er en bedrift full av glede som verdsetter kundene. Fortell dine kunder hvor mye du bryr deg om dem med en julekalender, og gi dem muligheten til å vinne en fantastisk premie samtidig.

Det finnes mange forskjellige typer adventskalendere. Du kan finne kalendere med små biter av sjokolade, adventskalendere av papir med vakre bilder i de forskjellige vinduene, kalendere med en liten gave hver dag i desember helt frem til jul, TV-serier med en ny episode hver dag og mange andre. En online adventskalender for bedrifter er en type adventskalender som kommer til å få din bedrift til å skille seg ut i jungelen av bedrifter som vil ha kundenes oppmerksomhet før jul. En anventskalender-quiz kommer til å gjøre nedtelling til jul til kortere, og er et morsomt initiativ som deltakerne helt sikkert kommer til å sette pris på!

Du kan finne adventskalendere med mange varierte temaer og uttrykk, og de kan brukes på mange forskjellige måter. Det ene de har til felles er at du blir gitt noe. Dette betyr at adventkalendere er en fin måte for din bedrift å dele noe med dine kunder på! En adventskalender-quiz kommer til å gi spenning til deltagerne, og de vil få et bedre forhold til din bedrift.

Hvis du skaffer en adventskalender for bedrift, kan du velge mellom mange forskjellige maler, eller du kan designe din egen kalender. Velg spørsmål som er relatert til dine produkter og tjenester. På den måten får deltagerne sjanse til å bli bedre kjent med deg. Hver dag i desember kan deltagerne glede seg over det å åpne et nytt vindu i kalenderen og svare på et interessant spørsmål. Tilby en kul premie til vinnerne av adventskalenderen, så får du mange flere deltagere til din adventskalender.

I tillegg til å få flere kunder, vil en adventskalender skape bedre dialog med dine eksisterende kunder. Gjennom kalenderen kan deltagerne utfordre seg selv i en spennende quiz med morsomme spørsmål. Dette er en interaktiv konkurranse der du kan benytte denne gode sjansen til å bli kjent med dine kunder på en bedre måte. Du vil skape lojalitet og et godt forhold mellom kunder og bedrift. Du vil også samle mange flere e-poster og få flere følgere på Facebook. Du kan fortsette å oppdatere dem med informasjon om din bedrift, gi dem tilbud, og fortelle dem om nye produkter etter at kalenderen er avsluttet. Bare husk å gi dem oppdateringer jevnlig, men ikke for ofte. Hvis du sender dem e-post for ofte, vil mottagerne oppfatte det som søppelpost og melde seg av dine nyhetsbrev. Det samme gjelder dine følgere på Facebook. Oppdater dem med relevant og interessant informasjon. Ikke for ofte, men ikke for sjelden heller.

Det er opp til deg om du vil ha en adventskalender for dine kunder eller for dine ansatte. En kalender for dine ansatte vil gi deg glade medarbeidere gjennom hele desember, og føre litt ekstra glede til arbeidsplassen før ferien, i tillegg til å lokke ut konkurransemenneskene blant de ansatte.